Ob prvi uporabi digitalne platforme oziroma aplikacije noprintZ se je potrebno registrirati. Registracija v noprintZ se izvede tako, da v digitalni platformi noprintZ ustvarite svoj uporabniški račun noprintZ in določite geslo za dostop do njega. Za kreiranje vašega uporabniškega računa noprintZ vpišete vaš e-poštni naslov. Na vpisan e-poštni naslov bo posredovan aktivacijski link, ki ga je potrebno potrditi in na ta način je postopek registracije zaključen. V primeru težav se obrnite na pomoč.
Za fizične osebe je uporaba aplikacije noprintZ, ki omogoča prejemanje in shranjevanje digitalnih računov ter garancij, popolnoma brezplačna. Za prejemnike digitalnih računov, ki so pravne osebe ali samostojni podjetniki, pa velja cenik.
Za uporabo aplikacije noprintZ potrebujete računalnik z dostopom do interneta in spletni brskalnik ali mobilni telefon, tablico ali drugo mobilno elektronsko napravo, ki ima naložen operacijski sistem iOS ali Android. Na napravo si naložite mobilno aplikacijo noprintZ, ki je brezplačno dostopna v spletni trgovini App Store (za uporabnike operacijskega sistema iOS) oziroma v spletni trgovini Google Play (za uporabnike operacijskega sistema Android) ali na spletni strani https://app.noprintz.si.
Uporabniško ime ste vnesli sami ob prvi registraciji v aplikacijo noprintZ. To je lahko poljubno ime ali vaš elektronski naslov.
Svoje geslo lahko kadarkoli ponastavite v aplikaciji. Možnost ponastavitve najdete med nastavitvami.
V kolikor ste pozabili geslo, za ponastavitev uporabite možnost "Ste pozabili geslo?" na vstopni strani aplikacije noprintZ. Podati morate svoj elektronski naslov ali uporabniško ime. Nato sledite navodilom, ki jih prejmete v elektronskem sporočilu, posredovanem na vaš elektronski naslov.
V kolikor ste prejeli letak in vam je osebje na prodajnem mestu skeniralo kodo za pošiljanje eRačuna noprintZ, vas ta digitalni račun že čaka v aplikaciji. Kako do njega dostopate:
Uporabniški račun lahko izbrišete sami neposredno v aplikaciji oziroma na spletni platformi noprintZ. To storite tako, da greste v "Nastavitve", ter v opciji "Dodatne nastavitve" izberete "Izbris uporabniškega računa".
Neaktivne uporabniške račune bomo redno brisali. Uporabniški račun se šteje za neaktivnega, če uporabnik 24 mesecev ne prejme nobenega računa na svoje uporabniško ime. V izogib neželenim izbrisom in s tem slabi volji, bomo uporabniku poslali e-pošto z opozorilom dvakrat, en mesec ter en teden pred izbrisom.
Ne, žal noprintZ ne more prikazati ali poiskati računov uporabnikov preden so se registrirali v aplikacijo. Prav tako ne more prikazati ali poiskati računov, ki niso bili prejeti v elektronski obliki na platformi noprintZ.
Ne, noprintZ vam bo po elektronski pošti pošiljal sporočila, ki bodo pomembna za vas kot uporabnika noprintZ aplikacije.
V aplikacijo pa boste prejemali obvestila ob vsakem uspešnem prejemu digitalnega računa, poteku garancije in drugo.
Seveda. Znotraj sekcije "obvestila", ki je desno spodaj, lahko poljubno izklopite ali vklopite obvestila oziroma notifikacije.
Obvestilo o prejemu računa je lahko vklopljeno samo na enem mobilnem telefonu. Kadar želite spremeniti prejemanje obvestil na drugo napravo (npr. na nov mobilni telefon), to storite znotraj sekcije "obvestila", ki je desno spodaj. Tu lahko poljubno izberete, katera obvestila želite prejemati. S potrditvijo spremembe prejemanja obvestil na novo napravo se hkrati izklopi prejemanje obvestil na predhodnem mobilnem telefonu. Možnost prejemanja obvestil ni podprta na prenosnikih, stacionarnih računalnikih in tablicah.
Elektronskih računov, ki jih je uporabnik prejel avtomatično s strani noprintZ partnerjev (trgovine, storitvene dejavnosti,..), ni možno spreminjati, lahko pa se jih odstrani iz seznama. Račune, ki jih uporabnik doda ročno, pa je možno poljubno spreminjati.
Izbrisanih računov žal ne moremo več obnoviti oziroma vrniti nazaj v aplikacijo.
V meniju “kartice” izberete “+” in z mobilnim telefonom skenirate črtno kodo na kartici zvestobe. Če želite, lahko podatke tudi ročno vnesete. V tem primeru pretipkajte številko, ki je pod črtno kodo. Če se pri vnosu številke zmotite ali vnesete katero drugo številko, se vam črtna koda ne bo izrisala pravilno in ne bo uporabna na blagajni. OPOZORILO: Pri karticah Spar obvezno skenirajte črtno kodo, saj številka kartice, ki je poleg, ni enaka črtni kodi na kartici.
Če želite povezati kartico zvestobe z noprintZ kodo pri trgovcu, ki hkrati ponuja storitev noprintZ, lahko to izvedete na prodajnem mestu trgovca, ki je izdal kartico zvestobe in to sporočite zaposlenemu na blagajni. Postopek združevanja je enostaven. Ob prvem nakupu predložite kartico zvestobe trgovca in svojo noprintZ kodo. Na digitalni platformi noprintZ se bo v rubriki kartice prikazala povezava kartice zvestobe trgovca in noprintZ kode v obliki črke Z. To pomeni, da sta kartici združeni. V nadaljevanju lahko na prodajnem mestu ob plačilu prodajnemu osebju samo sporočite, da želite digitalni račun in predložite kartico zvestobe. Elektronski račun bo avtomatsko prišel v aplikacijo. Povezavo lahko kadarkoli prekinete v aplikaciji noprintZ.
Veseli bomo vseh komentarjev, izkušenj in idej. Pošljite jih na info.
Listo trgovcev, ki ponujajo noprintZ digitalne račune, najdete tukaj.
Ročno dodajanje računa, ki ste ga prejeli v fizični obliki, izvedete v aplikaciji na naslednji način:
Tako digitalnim kot tudi ročno skeniranim računom lahko v aplikaciji dodajate eno ali več garancij:
Žal, zaenkrat to ni na voljo. Lahko pa uporabljate spletno verzijo aplikacije, ki je dosegljiva app.noprintz.si.
Uveljavljanje garancije pri noprintZ partnerjih
Garancijo lahko uveljavljate na vseh naših partnerskih prodajnih mestih. Lahko si jih ogledate TUKAJ.
Zahteve glede predložitve natisnjenih računov ali elektronskih računov ob uveljavljanju garancije se razlikujejo glede na izdajatelja računa.
Predlagamo, da se pred uveljavljanjem garancije obrnete direktno na trgovino oziroma podjetje, kjer želite uveljaviti garancijo.
Vsekakor se trudimo, da bi bil ob uveljavljanju garancije dovolj račun v elektronski obliki. Žal pa nekaterim trgovcem zaenkrat procesne zahteve to ne omogočajo.
V prihodnosti pričakujemo in delamo na tem, da bodo vsi sprejemali elektronske račune na vpogled.
Uveljavljanje garancije pri trgovcih, ki še niso naši partnerji
V kolikor pa ste račun in garancijo slikali ter ju ročno dodali, vam svetujemo, da se na prodajnem mestu pozanimate,
ali bodo sprejeli račun/garancijo na vpogled ob morebitni menjavi izdelka oziroma uveljavljanju garancije.
Aplikacija vam omogoča, da tako digitalne, kot ročno dodane račune izvozite. To storite tako,
da na vrhu posameznega računa na desni strani kliknete na ikono (tri pikice), ki vam bodo odprle tri ukaze:
"Uredi račun" (na voljo le pri ročno dodanih računih), "Izvozi račun", "Izbriši račun". Izberete torej možnst "Izvozi račun",
s pomočjo katere vaš digitalni račun shranite v pdf obliki. Dokument si zatem lahko poljubno natisnete.
Na tej povezavi si dodatno lahko ogledate naš blog o tej in še nekaterih drugih funkcionalnostih.
Blagajnik/-čarka vam je račun naložila digitalno v pred-nastavljen uporabniški račun, da boste do tega računa lahko dostopali, pa ga morate najprej aktivirati. To storite v nekaj preprostih korakih:
V točki 6. Splošnih pogojev uporabe noprintZ so opredeljene pravice in obveznosti pogodbenih strank. Radi bi izpostavili,
da je storitev noprintZ v lasti in upravljanju družbe Fin4Green d.o.o.. Med pomembnimi lastniki družbe Fin4Green d.o.o. pa je družba Bankart d.o.o.,
ki je v 100% lasti večine slovenskih bank in s svojimi storitvami pokriva več kot 90% omenjenega trga. To nam predstavlja varnost in zaupanje v dolgoročno
delovanje storitve.
Vseeno je za primer prekinitve pogodbe v 9. točki omenjenih Splošnih pogojev opredeljeno, da vas moramo o tem vsaj en mesec prej obvestiti.
V skladu z GDPR vam je tudi zagotavljeno, da vam moramo pripraviti in dostaviti vse podatke.
Vsi podatki so sicer shranjeni na strežniku in ne v vašem aparatu, kar vam omogoča varnost tudi v primeru, ko se odločite za menjavo telefona.
Na obstoječem uporabniškem računu so vam tudi potem na voljo vsi vaši podatki (računi, garancije, kartice zvestobe...),
ki ste jih predhodno shranili v aplikaciji.
S skeniranjem QR kode se v aplikacijo avtomatično prenesejo osnovni podatki na računu, kot so datum izdaje, znesek ter izdajatelj računa. Podrobnejša vsebina je zaenkrat vidna le na digitalnih računih, torej pri trgovcih, ki na blagajnah podpirajo našo aplikacijo. Mrežo teh trgovcev širimo, tako da bo v prihodnosti skeniranje računov vse redkeje potrebno.
Iskanje med računi in garancijami vam je olajšano s pomočjo iskalnika (na vrhu aplikacije). Iskanje si lahko nastavite po trgovcih (izberete lahko enega ali istočasno več trgovcev), hkrati pa lahko iščete med vsemi računi ("Z garancijo ali brez"), le med računi z garancijo ali le med računi brez garancije. Istočasno določate tudi obdobje iskanja.
Pripravili smo nekaj zanimivih filmov o uporabi aplikacije noprintZ, ki si jih lahko ogledate na našem Youtube kanalu (4 lekcije).
Osnovni namen aplikacije noprintZ je prejemanje digitalnih računov, vendar uporabnikom v prehodni fazi, dokler se nam ne pridruži več trgovcev, omogočamo tudi ročno shranjevanje računov v aplikaciji. Osnovne podatke o računu tako lahko sami vnesete s pomočjo skeniranja QR kode. Pri skeniranju QR kode z računov, ki so poškodovani, zbledeli, zmečkani ali so prišli v stik z vlago lahko prihaja do težav s skeniranjem QR kode. V tem primeru prosimo izberite možnost "Ročni vnos", kjer ročno vnesete podatke o računu (izberete prodajalca iz spustnega seznama ali ga vpišete, datum računa, opcijsko številko računa, znesek računa) in dodate sliko računa.
Identifikacija preko noprintZ barkode, kot tudi preko lojalnostnih kartic, ki ste jih vezali v aplikacijo, je možna brez spletne povezave. Po identifikaciji bo digitalni račun v vsakem primeru zabeležen, zato ne rabite skrbeti, ali imate v trenutku obiska trgovine vklopljene mobilne podatke ali ne. Račun bo torej digitalno zabeležen, vendar pa vam viden v sami aplikaciji šele v trenutku, ko boste ponovno vzpostavili spletno povezavo, prav tako pa velja za seznam vaših računov, obvestila in analize.
Vaša vprašanja glede uporabe aplikacije nam lahko posredujete na pomoc@nop. rintz.si
V aplikacijo lahko dodajate kartice zvestobe kateregakoli trgovca doma ali v tujini, ne glede na to, ali trgovec omogoča izdajanje digitalnih računov v aplikacijo noprintZ ali ne. Aplikacija vam v tem primeru služi tudi kot mesto, kjer imate pospravljene vse svoje kartice zvestobe.
Digitalni račun lahko prejmete le pri trgovcih, ki so naši partnerji (v Sloveniji ali v tujini). Kje vse je že na voljo aplikacija noprintZ,
najdete tukaj.
Vedno pa imate možnost, da osnovne podatke o računu in sliko računa vnesete ročno, kar velja tudi za račune iz tujine. Račune domačih trgovcev, ki še niso naši partnerji,
lahko preprosto vnesete tudi s pomočjo skeniranja QR kode. Predlagamo, da spodbudite svojega trgovca, da naredi še en korak k bolj zelenemu poslovanju in svojim strankam
ponudi možnost brezpapirnega poslovanja ter postane noprintZ partner.
Letak je pred-nastavljen uporabniški račun. Vsak ima svojo identifikacijsko kodo, na notranji strani pod premazom pa tudi uporabniško ime in geslo, ki ju uporabite za prvo prijavo in aktivacijo uporabniškega računa noprintZ. Identifikacijska koda v aplikaciji je s prijavo preko letaka enaka identifikacijski bar kodi, ki je navedena na letaku.
Če ste si noprintZ AKTIVIRALI kot NOV UPORABNIK preko trgovine z aplikacijami, do računa, ki so vam ga v trgovini naložili preko letaka, ne morete dostopati. S tem ste namreč ustvarili nov, prazen uporabniški račun. Vsak uporabniški račun v aplikaciji noprintZ ima svojo identifikacijsko kodo, preko katere vam v trgovini naložijo digitalni račun. Do vašega torej lahko dostopate le preko pred-nastavljenega uporabniškega računa, ki so vam ga na blagajni naložili preko identifikacijske kode, ki je bila natisnjena samo na tem letaku. Do vašega digitalnega računa zato lahko dostopate le preko tega letaka. Če ste ta letak slučajno izgubili ali pozabili, do tega računa ne boste mogli dostopiti v aplikaciji.
Veseli nas, da ste v naši storitvi noprintZ prepoznali prednosti za vaše stranke in zaposlene. Prosimo vas, da nam pošljete elektronsko sporočilo na naslov pristop@nop z naslednjimi podatki: rintz.si
Storitev noprintZ je implementiralo že kar nekaj ponudnikov blagajniških sistemov, v fazi razvoja ali dogovorov pa so še drugi. Prosimo, da nas kontaktirate na pristop@nop, sporočite kateri blagajniški sistem uporabljate za izdajanje računov, da vam sporočimo možnosti. rintz.si
Trenutno so v uporabi:
Identifikacija potrošnika s plačilno kartico je mogoča le v primeru, da sta blagajna in POS med seboj povezana. Za povezavo se pozanimajte pri svojemu ponudniku blagajniškega programa oziroma POS storitev.
Prosimo vas, da nam pošljete elektronsko sporočilo na naslov pristop@nop z naslednjimi podatki: rintz.si
Uporabniško ime in geslo vam je bilo dodeljeno in posredovano v okviru navodil za pristop k storitvi noprintZ.
Če ste podatke izgubili, pošljite e-mail na
pristop@nop s podatki:
rintz.si
Menjava POS terminala naj nebi vplivala na delovanje storitve noprintZ. Za vsak slučaj nam lahko pišete na podpora in bomo skupaj preverili.
Nova blagajna mora imeti najmanj isto verzijo blagajniškega programa (podpirati mora storitev noprintZ) ter vnesene potrebne podatke noprintZ sistem (naslov, kamor se pošilja eRačune (URL), uporabniško ime in geslo). Preverite pri vašem ponudniku blagajniškega programa, kako omenjene podatke vnesete. Lahko pa nam pišete na podpora in vam bomo poskušali pomagati.
Trenutno je noprintZ lojalnostni program v razvoju. V primeru, da želite biti obveščeni o poteku razvoja in začetku delovanja noprintZ lojalnostnega programa, se prijavite na obvestila preko pristop@nop. rintz.si
Kupcu se na digitalnem računu prikazuje vprašanje, ki je lahko v obliki splošne ocene zadovoljstva, NPS indeksa ali specifičnih vprašanj, ki jih določa trgovec sam, lahko za splošno nakupno izkušnjo ali specifičen izdelek ali storitev, ki ga je kupil. Povratne informacije se zbirajo na osnovi različnih lestvic, oblik ocenjevanja ali kot odprti odgovori. Za dogovor nas kontaktirajte na pristop@nop. rintz.si
Za vzpostavitev ankete in prejema rezultatov le-te nam pišite na
pristop@nop in se bomo dogovorili za sestanek, kjer bomo skupaj definirali vprašanja
ter ocenili težavnost programiranja vprašanj. Na podlagi tega vam bomo pripravili ponudbo. rintz.si
V pripravi imamo tudi dodatno funkcionalnost noprintZ aplikacije, ki bo vsem noprintZ partnerjem omogočala vpogled v
odgovore njihovih potrošnikov v realnem času.
Za ponudbo pristopa nas prosimo kontaktirajte na pristop@nop. Z izdajanjem digitalnih računov boste sicer po oceni nekaterih trgovcev vaše trenutne stroške prepolovili. rintz.si
V primeru uporabe noprintZ portala, tiskanje računov ni potrebno, za kar smo pridobili tudi mnenje FURSa. V primeru, da bi mnenje želeli prebrati, nam pišite na info.
V aplikaciji so na voljo različne oglasne pozicije (v seznamu računov, na ročno dodanih računih, na digitalnih računih) in pa možnost targetiranega oglaševanja izbranim uporabnikom. Za ponudbo nas prosimo kontaktirajte na info.
Povežite vaš sistem z aplikacijo noprintZ in omogočite vašim kupcem, da uporabljajo okolju prijazne in priročne digitalne račune, kot jim to že omogoča veliko drugih trgovcev.
APP STORE PLAY STORE APP GALLERY