Ob prvi uporabi digitalne platforme oziroma aplikacije noprintZ se je potrebno registrirati. Registracija v noprintZ se izvede tako, da v digitalni platformi noprintZ ustvarite svoj uporabniški račun noprintZ in določite geslo za dostop do njega. Za kreiranje vašega uporabniškega računa noprintZ vpišete vaš e-poštni naslov. Na vpisan e-poštni naslov bo posredovan aktivacijski link, ki ga je potrebno potrditi in na ta način je postopek registracije zaključen. V primeru težav se obrnite na info.

NoprintZ ponuja možnost prijave s svojim Facebook ali Google računom. Če se želite prijaviti z računom Facebook ali Google:

  1. Obiščite stran za prijavo v aplikaciji noprintZ
  2. Kliknite ikono Facebook ali Google. V tem primeru se kot uporabniško ime uporabi elektronski naslov kot ga posredujeta Google ali Facebook.
  3. Prijavite se v svoj Facebook ali Google račun v oknu, ki se pojavi.
V kolikor ste pri registraciji uporabili uporabniško ime, ki ni elektronski naslov omenjen zgoraj, prijava ne bo uspešna. Hkrati opozarjamo, da Google in Facebook ne omogočata registracije, temveč le prijavo v obstoječ noprintZ uporabniški račun.

Za fizične osebe je uporaba aplikacije noprintZ, ki omogoča prejemanje in shranjevanje eRačunov ter garancij, popolnoma brezplačna. Za prejemnike eRačunov, ki so pravne osebe ali samostojni podjetniki, pa velja cenik.

Za uporabo aplikacije noprintZ potrebujete računalnik z dostopom do interneta in spletni brskalnik ali mobilni telefon, tablico ali drugo mobilno elektronsko napravo, ki ima naložen operacijski sistem iOS ali Android. Na napravo si naložite mobilno aplikacijo noprintZ, ki je brezplačno dostopna v spletni trgovini App Store (za uporabnike operacijskega sistema iOS) oziroma v spletni trgovini Google Play (za uporabnike operacijskega sistema Android) ali na spletni strani https://app.noprintz.si.

Uporabniško ime ste vnesli sami ob prvi registraciji v aplikacijo noprintZ. To je lahko poljubno ime ali vaš elektronski naslov.

Svoje geslo lahko kadarkoli ponastavite v aplikaciji. Možnost ponastavitve najdete med nastavitvami.

V kolikor ste pozabili geslo, za ponastavitev uporabite možnost "Ste pozabili geslo?" na vstopni strani aplikacije noprintZ. Podati morate svoj elektronski naslov ali uporabniško ime. Nato sledite navodilom, ki jih prejmete v elektronskem sporočilu, posredovanem na vaš elektronski naslov.

V kolikor ste prejeli letak in vam je osebje na prodajnem mestu skeniralo kodo za pošiljanje eRačuna noprintZ, vas ta eRačun že čaka v aplikaciji. Kako do njega dostopate:

  1. S telefonom lahko skenirate QR kodo na letaku, ki vas bo popeljala do strani noprintz.si. Izberete GooglePlay ali AppStore ter si naložite aplikacijo na vaš telefon. Lahko pa greste direktno na GooglePlay ali AppStore in poiščete aplikacijo noprintZ ter si jo naložite.
  2. V aplikaciji izberete "Obstoječ uporabnik" ("velja tudi za vpis z letakom").
  3. Na letaku odstranite premaze pri uporabniškem imenu in geslu ter te podatke prepišete v vnosna polja v aplikaciji.
  4. Ko potrdite, vas bo aplikacija pozvala:
    1. k spremembi uporabniškega imena (izberete lahko poljubno uporabniško ime ali elektronski naslov),
    2. k spremembi gesla (minimalno 8 znakov) ter
    3. elektronski naslov, v kolikor vaše uporabniško ime ne bo enako elektronskemu naslovu, vas bo aplikacija pozvala da vpišete še tega.
  5. Po potrditvi boste na elektronski naslov prejeli elektronsko sporočilo za aktiviranje vašega uporabniškega računa.
  6. Sedaj se lahko prijavite v aplikacijo in znotraj vas bo/do že čakal/i eRačun/i, ki ste ga/jih prejeli s kodo letaka.
V primeru težav nas lahko kontaktirate na info.

Uporabnik lahko kadarkoli zahteva izbris osebnih podatkov povezanih s svojim uporabniškim računom, vendar mora v izogib zlorabam najprej dokazati lastništvo. Za izbris uporabniškega računa uporabnik posreduje zahtevek na elektronski naslov dpo.

Neaktivne uporabniške račune bomo redno brisali. Uporabniški račun se šteje za neaktivnega, če uporabnik 24 mesecev ne prejme nobenega računa na svoje uporabniško ime. V izogib neželenim izbrisom in s tem slabi volji, bomo uporabniku poslali e-pošto z opozorilom dvakrat, en mesec ter en teden pred izbrisom. Tako sporočilo bo vsebovalo tudi povezavo, s katero lahko uporabnik poda zahtevek za takojšnji izbris uporabniškega računa.

Ne, žal noprintZ ne more prikazati ali poiskati računov uporabnikov preden so se registrirali v aplikacijo. Prav tako ne more prikazati ali poiskati računov, ki niso bili prejeti v elektronski obliki na platformi noprintZ.

Ne, noprintZ vam bo po elektronski pošti pošiljal sporočila, ki bodo pomembna za vas kot uporabnika noprintZ aplikacije.
V aplikacijo pa boste prejemali obvestila ob vsakem uspešnem prejemu eRačuna, poteku garancije in drugo.

Seveda. Znotraj sekcije "obvestila", ki je desno spodaj, lahko poljubno izklopite ali vklopite obvestila oziroma notifikacije.

Obvestilo o prejemu računa je lahko vklopljeno na enem mobilnem telefonu. Kadar želite spremeniti prejemanje obvestil na drugo napravo (npr. na nov mobilni telefon), to storite znotraj sekcije "obvestila", ki je desno spodaj. Tu lahko poljubno izberete, katera obvestila želite prejemati. S potrditvijo spremembe prejemanja obvestil na novo napravo se hkrati izkopi prejemanje obvestil na predhodnem mobilnem telefonu. Možnost prejemanja obvestil ni podprta na prenosnikih, stacionarnih računalnikih in tablicah.

Elektronske račune, katere je uporabnik prejel avtomatično s strani noprintZ partnerjev (trgovine, storitvene dejavnosti,..), se ne more popravljati, lahko pa se brišejo. Računi, ki so bili dodani ročno, pa imajo možnost popravljanja.

Izbrisanih računov žal ne moremo več obnoviti oziroma vrniti nazaj v aplikacijo.

V meniju “kartice” izberete “+” in z mobilnim telefonom skenirate črtno kodo na kartici zvestobe. Če želite, lahko podatke tudi ročno vnesete. V tem primeru pretipkajte številko, ki je pod črtno kodo. Če se pri vnosu številke zmotite ali vnesete katero drugo številko, se vam črtna koda ne bo izrisala pravilno in ne bo uporabna na blagajni. OPOZORILO: Pri karticah Spar obvezno skenirajte črtno kodo, saj številka kartice, ki je poleg, ni enaka črtni kodi na kartici.

Če želite povezati kartico zvestobe trgovca z noprintZ kodo, lahko to izvedete na prodajnem mestu trgovca, ki je izdal kartico zvestobe in to sporočite zaposlenemu na blagajni. Postopek združevanja je enostaven. Ob prvem nakupu predložite kartico zvestobe trgovca in svojo noprintZ kodo. Na digitalni platformi noprintZ se bo v rubriki kartice prikazala povezava kartice zvestobe trgovca in noprintZ kode v obliki črke Z. Kar pomeni, da sta kartici združeni. V nadaljevanju lahko na prodajnem mestu ob plačilu prodajnemu osebju samo sporočite, da želite digitalni račun in predložite kartico zvestobe. Elektronski račun bo avtomatsko prišel v aplikacijo. Povezavo lahko kadarkoli prekinete v aplikaciji noprintZ.

Da, v kolikor je storitev noprintZ na voljo v drugi državi in pri trgovcu, kjer želite opraviti nakup. Kje vse je že na voljo aplikacija noprintZ, najdete tukaj.

Veseli bomo vseh komentarjev, izkušenj in idej. Pošljite jih na info.

Dokler trgovec ni naš partner, je potrebno ročno dodati račun v aplikacijo noprintZ. Predlagamo, da spodbudite svojega trgovca, da naredi še en korak k bolj zelenemu poslovanju in svojim strankam ponudi možnost brezpapirnega poslovanja ter postane noprintZ partner.

Listo trgovcev, ki ponujajo noprintZ eRačun, najdete tukaj.

V aplikaciji izberete pogled liste računov in kliknete na ikono (tri pikice) ter znak "+" za dodajanje računa. V kolikor imate na računu QR kodo, jo lahko skenirate in na ta način predizpolnete polja, kot so izdajatelj računa, znesek, datum in številka računa. Lahko tudi ročno vnesete ali popravite predizpolnjena polja. Polja označena z zvezdico (*) so obvezna. Če v spustnem seznamu “Trgovcev” ne najdete vašega trgovca, izberite drugo in v polje opis dodate naziv trgovca. Računu lahko dodate tudi podatke in sliko o garanciji.

Tako pri avtomatično prejetem računu kot tudi pri ročno vnesenem imate možnost dodati garancijo. Izberete možnost “Dodaj izdelek z garancijo”. Poleg vnesenih podatkov (podatki označeni z zvezdico * so obvezni) lahko garancijo tudi slikate in jo dodate k računu.

Žal, zaenkrat to ni na voljo. Lahko pa uporabljate spletno verzijo aplikacije, ki je dosegljiva app.noprint.si.

Uveljavljanje garancije pri noprintZ partnerjih
Garancijo lahko uveljavljate na vseh naših partnerskih prodajnih mestih. Lahko si jih ogledate TUKAJ. Zahteve glede predložitve natisnjenih računov ali elektronskih računov ob uveljavljanju garancije se razlikujejo glede na izdajatelja računa. Predlagamo, da se pred uveljavljanjem garancije obrnete direktno na trgovino oziroma podjetje, kjer želite uveljaviti garancijo.
Vsekakor se trudimo, da bi bil ob uveljavljanju garancije dovolj račun v elektronski obliki. Žal pa nekaterim trgovcem zaenkrat procesne zahteve to ne omogočajo. V prihodnosti pričakujemo in delamo na tem, da bodo vsi sprejemali elektronske račune na vpogled.

Uveljavljanje garancije pri trgovcih, ki še niso naši partnerji
V kolikor pa ste račun in garancijo slikali ter ju ročno dodali, vam svetujemo, da se na prodajnem mestu pozanimate, ali bodo sprejeli račun/garancijo na vpogled ob morebitni menjavi izdelka oziroma uveljavljanju garancije.

Veseli nas, da ste v naši storitvi noprintZ prepoznali prednosti za vaše stranke in zaposlene. Prosimo vas, da nam pošljete elektronske sporočilo na naslov pristop@noprintz.si z naslednjimi podatki:

  • naziv vašega podjetja,
  • naziv ponudnika blagajne in/ali ime blagajne.
V roku 48 ur boste prejeli nadaljnja navodila za pristop k storitvi noprintZ.

Posvetujte se s svojim ponudnikom vašega blagajniškega programa. Storitev noprintZ je za vse ponudnike blagajniških programov brezplačna, potrebna je samo vgradnja v vaš blagajniški program.

Trenutno so v uporabi:

  • noprintZ koda, ki jo potrošnik prejme ob registraciji v portal ali pa jo prejme na promocijskem letaku na prodajnem mestu,
  • kartica zvestobe, ki jo lahko potrošnik že ob prvem nakupu združi, tako da je potrebno v prihodnje predložiti samo eno kodo.
V razvoju so:
  • plačilna kartica, na način, da jo potrošnik sam poveže znotraj aplikacije, vi kot trgovec pa morate za identifikacijo preko plačilne kartice imeti POS terminal povezan z blagajno,
  • takojšnja plačila, v primeru, da se bo potrošnik znotraj aplikacije takojšnjih plačil odločil za prejemanje eRačunov na noprintZ.

Identifikacija potrošnika s plačilno kartico je mogoča le v primeru, da sta blagajna in POS med seboj povezana. Za povezavo se pozanimajte pri svojemu ponudniku blagajniškega programa oziroma POS storitev.

Prosimo vas, da nam pošljete elektronske sporočilo na naslov pristop@noprintz.si z naslednjimi podatki:

  • naziv vašega podjetja,
  • naziv ponudnika blagajne in/ali ime blagajne.
V roku 48 ur boste prejeli nadaljnja navodila za pristop k storitvi noprintZ.

Uporabniško ime in geslo vam je bilo dodeljeno in posredovano v okviru navodil za pristop k storitvi noprintZ.
Če ste podatke izgubili, pošljite e-mail na pristop@noprintz.si s podatki:

  • vaša firma
  • številko pogodbe
V najkrajšem možnem času vam posredujemo uporabniško ime in povsem novo geslo.

Menjava POS terminala naj nebi vplivala na delovanje storitve noprintZ. Za vsak slučaj nam lahko pišete na podpora in bomo skupaj preverili.

Nova blagajna mora imeti najmanj isto verzijo blagajniškega programa (podpirati mora storitev noprintZ) ter vnesene potrebne podatke noprintZ sistem (naslov, kamor se pošilja eRačune (URL), uporabniško ime in geslo). Preverite pri vašem ponudniku blagajniškega programa, kako omenjene podatke vnesete. Lahko pa nam pišete na podpora in vam bomo poskušali pomagati.

Trenutno je noprintZ lojalnostni program v razvoju. V primeru, da želite biti obveščeni o poteku razvoja in začetku delovanja noprintZ lojalnostnega programa, se prijavite na obvestila preko info.

Ob elektronskem računu (eRačunu) se potrošniku pojavi vprašanje, na katerega odgovori z oceno od 1 do 5. Stranke bodo lahko prejele splošna vprašanja določena s strani noprintZ ali pa vprašanja, ki jih bo določil trgovec sam. Za dogovor nas kontaktirajte na pristop@noprintz.si.

Za vzpostavitev ankete in prejema rezultatov le-te nam pišite na pristop@noprintz.si in se bomo dogovorili za sestanek, kjer bomo skupaj definirali vprašanja ter ocenili težavnost programiranja vprašanj. Na podlagi tega vam bomo pripravili ponudbo.
V pripravi imamo tudi dodatno funkcionalnost noprintZ aplikacije, ki bo vsem noprintZ partnerjem omogočala vpogled v odgovore njihovih potrošnikov v realnem času.

Uporaba osnovnih funkcij portala noprintZ je brezplačna. Med osnovne funkcije spada tudi pošiljanje elektronskih računov končnim kupcem, kar nadalje tudi pomeni, da pri vsakem izdanem eRačunu privarčujete porabljen papir in zmanjšate uporabo tiskalnika.

V primeru uporabe noprintZ portala, tiskanje računov ni potrebno, za kar smo pridobili tudi mnenje FURSa. V primeru, da bi mnenje želeli prebrati, nam pišite na info.

Prihodnost je tukaj, ne zamudite je!

Povežite vaš sistem z aplikacijo noprintZ in omogočite vašim kupcem, da uporabljajo okolju prijazne in priročne eRačune, kot jim to že omogoča veliko drugih trgovcev.

alternative